Snöbollskrig!! nästan :P

Hej :D

Jag har nu precis kommit in från att riva delar av en frigolitmur, jag vet att det låter jätte konstigt att ha en mur byggd av frigolit, men det är faktiskt sant :O I alla fall så blev jag helt täckt av frigolit, det var verkligen jätte mysigt blandat med regn och allt -.-

Men över till lite info om mig :P
Jag heter Sandra och är 15 år, jag har precis slutat nian och har valt sam ekonomi för gymnasiet. Mina fritids intressen är tennis och att vara med kompisarna, jag gillar även att resa mycket :D
Jag har bott i Californien i 3 ½ år, men är född i sverige. Vi flyttade dit när jag var sex år och jag började fyran här i Sverige när vi kom tillbaka :P
Nu på måndag ska vi dit och hälsa på, det ska bli super kul! :D

Kraaam/ Sandra :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå sandra :D

2008-06-14 @ 21:22:25
Postat av: Jenny

jag håller på och fixar din design! :P

2008-06-14 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0